ق.س.د بیلان درگیری‌ها و بمباران‌ها در ٣۶ مین روز را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای کتبی بیلان ٣۶ مین روز مقاومت تاریخی عَفرین را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای کتبی بیلان ٣۶ مین روز مقاومت تاریخی عَفرین را اعلام کرد.

 

ق.س.د در این بیانیه اعلام کرد:" درگیری‌ها و بمباران کانتون عفرین در ٣۶ مین روز نیز کماکان ادامه داشت. شمار زیادی از نظامیان غاصب ترکیه و تبهکار از پای درآمدند.

 

توپخانه‌های ارتش غاصب ترکیه روز گذشته روستای عرب‌ ویران را هدف آتش قرار دادند. درگیری‌های شدید روستای عمرا نیز شدت یافته و شمار زیادی از نظامیان دولت غاصب ترکیه و تبهکارانش از پای درآمدند.

 

همچنین هواپیماهای جنگی دولت استعمارگر ترکیه منازل روستائیان روستای کَفَرسَفرای منطقه جندرسی را هدف بمباران قرار دادند. جنگده‌های هوایی نیز مرکز جندرسی را نیز بمباراران کردند. روستای حَجَلارا نیز هدف حملات راکتی قرار گرفت.

 

روز گذشته نیز هواپیماهای دولت استعمارگر ترکیه تمام روستاهای منطقه راجو و مرکز این منطقه را هدف بمباران قرار داده است، درگیری‌ها مابین مبارزان و ارتش اشغالگر ترکیه در این روستا ادامه دارد.

 

همچنین در روستای دوملیای منطقه مابات کانتون عَفرین نیز شدت درگیری‌ها مابین نیروهای سوریه دمکراتیک و نظامیان دولت ترکیه افزایش یافته است.