ق.س.د: ۵۱ تبهکار داعش کشته شدند

ق.س.د اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۵۱ تبهکار داعش در منطقه‌ی دیرالزور کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ق.س.د آمار جنگ ۲۴ ساعت گذشته عملیات تندباد جزیر در چهارچوب "نبرد پایان دادن به ترور" در دیرالزور را منتشر کرد.

متن بیانیه:

 

جبهه‌ی باخوزه

صبح چهارشنبه (٢۴ اکتبر/ ٢ آبان)  به دلیل تحرکات تبهکاران داعش شروانان ما مواضع آنها را هدف قرار دادند و در ۶ نقطه جنگ سختی روی داد. مبارزین ما یک اتومبیل تروریستها را هدف قرار داده و سرنشینان آن را کشتند، همچنین یک تجمع تبهکاران را هدف قرار داده و تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

 

همچنین هواپیماهای ائتلاف مواضع تبهکاران را بمباران کردند.

 

عصر سه‌شنبه نیز تبهکاران سعی کردند از دو جهت به مواضع نیروهای ما در شهرک سوسه حمله کنند‌، اما با پاسخ نیروهای ما مواجه شده و جنگ سختی درگرفت، در نهایت تعداد زیادی تروریست کشته و بقیه فراری شدند.

 

همچنین تعدادی از تروریستها سعی کردند خود را دوباره سازماندهی کرده و به مواضع ما حمله کنند و درگیری سختی درگرفت، هم‌زمان هواپیماهای ائتلاف به بمباران آنها پرداختند، در نهایت حمله‌ی آنها با شکست مواجه شده و تعداد زیادی تروریست کشته شدند و جنازه‌ی ۱۰ تروریست به دست مبارزین ما افتاد.

 

جبهه‌ی هجین:

 

در این جبهه گاه گاه درگیری روی می‌دهد و منطقه را توپ باران می‌کنند. تبهکاران هر بار که قصد حمله به مواضع نیروهایمان را دارند با شکست مواجه میشوند.

 

آمار

- ۵۱ تروریست کشته شدند که جنازه‌ی ۱۰ تن از آنها در دست مبارزان است.

- یک خودرور بمب گذاری شده و یک خودروی نظامی منفجر شد.

- یک اسلحه‌ی بی‌کی‌سی،۲ کمربند انفجاری و چند قبضه کلاشینکوف به دست مبارزان افتاد.

- هواپیماهای ائتلاف ۱٨ حمله انجام دادند.

-  ۷ موشک هایمرز به مقرهای تروریستها شلیک شد.