نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک: حملات ادامه دارند، دست کم ۲۰ اشغالگر کشته شدند

ق.س.د در بیانیه‌ای با اشاره به تداوم حملات ارتش اشغالگر ترک از کشته شدن ٢٠ اشغالگر در نتیجه عملیات مبارزانش خبر داده و می‌افزاید که در ٢٩مین روز مقاومت شرف ١۵ مبارز به شهادت رسیده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای آمار حملات ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش را در ۲۹مین روز مقاومت شرف را با افکار عمومی در میان گذاشت.

در بیانیه آمده است که ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش با سلاحهای پیشرفته‌ی نظامی هم از طریق زمینی هم هوایی به حملات اشغالگرانه ادامه می‌دهند. بیانیه می‌افزاید که نیروهای آنان نیز در چهارچوب حق دفاع روا به حملات پاسخ می‌دهند.

متن بیانیه نیروهای سوریه دمکراتیک به این شرح می‌باشد:

"تل تمر

ارتش اشغالگر ترکیه و مزدورانش با استفاده از سلاح‌های سنگین، تانک و هواپیمای بدون سرنشین به روستاهای تویل، دیبسا، مناجیر و ام الکیف حمله کرد. در پاسخ قاطعانه‌ی نیروهای ما به حملات دشمن ۹ اشغالگر ترک کشته شد.

ابو راسین

حمله‌های ارتش اشغالگر به روستاهای باب الفرج، تل محمد، داویدیه، خیشم و زرگان یورش ادامه دارند.

عین عیسی

ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش اطراف روستاهای بربریه، شیرگراد و الناصریه را با توپ تانک و هواپیما هدف قرار دادند.

۱۱ نظامی ارتش اشغالگر و تبهکاران آنان در نتیجه پاسخ شایسته نیروهایمان کشته و ۶ اشغالگر زخمی شدند. همچنین یک سلاح AK-47 به دست نیروهای ما افتاد و حمله به تمامی با شکست مواجه شد.

در مجموع طی جنگ نیروهایمان علیه اشغالگران رژیم ترک ٢٠ اشغالگر کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.یک قبظه اسلحه AK-47 دشمن به دست نیروهایمان افتاد و یک تانک دشمن ضربه خورد.

در مقاومت مبارزانمان ۱۵ رفیق قهرمانانه جنگیده و به شهادت رسیدند و ۱۳ رفیق هم زخمی گشتند."