هویت سه مبارز شهید نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام شد

نیروهای رهایی‌بخش عفرین مشخصات سه مبارزه خود را که در عملیات انتقامی علیه ارتش اشغالگر ترک در بخش شراوا به شهادت رسیده بودند منتشر کرد

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای کتبی اعلام کرده است که سه مبارز آنان روز ١٠ آوریل (٢٢ فروردین) در جریان عملیات انتقامی علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک در بخش شراوای کانتون عفرین اشغالی به شهادت رسیده‌اند.

بیانیه به شرح زیر است:

"مقاومت نستوه نیروهایمان در چارچووب کارزار دومین مرحله مرحله مقاومت عفرین ادامه دارد. ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش روز ١٠ آوریل بخش شراوای کانتون عفرین را از هوا و زمین هدف حمله قرار دادند. مبارزانمان در مقابل هجوم نظامیان اشغالگر ترک و مزدورانش قهرمانانه جنگیدند و حمله زمینی را با شکست مواجه کردند. در این حمله اشغالگرانه سه مبارز ما قهرمانانه در جبهه نبرد مستقیم با اشغالگران جنگیده و به شهادت رسیدند. همچنین سه مبارز دیگرمان زخمی شدند. رفقا عگید، فرمان و خابور در مبارزه علیه ارتجاع و غاصبان هیچگاه تردید به دل راه ندادند و با عزمی استوار در مقاومت جای گرفتند. هر سه رفیق با اشتیاقی بزرگ به مسئولیت‌های خویش در مبارزه عمل کردند. به این مناسبت همچون نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام می‌کنیم که انتقام خون شهیدانمان را به سنگین‌ترین شیوه از اشغالگران خواهیم گرفت. یاد این سه رفیق شهید و تمامی شهدایمان را با احترام گرامی می‌داریم و مراتب تسلیت خویش را به خانواده آنان و خلقمان اعلام می‌کنیم."

مشخصات رفقای شهید به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: عبدالرحمان محمد

   کد سازمانی: عگید شرقیه

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: ایسلم - حسن

  تاریخ و محل شهادت: ١٠ آوریل ٢٠٢٠ / شراوا


   نام و نام خانوادگی: محمد علیکو

   کد سازمانی: فرمان بلبلی

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: امینه - فؤاد

  تاریخ و محل شهادت: ١٠ آوریل ٢٠٢٠/ شراوا


   نام و نام خانوادگی: شادی جیلو

   کد سازمانی: خابور عفرین

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: مَلَک - جمعه

  تاریخ و محل شهادت: ١٠ آوریل ٢٠٢٠ / شراوا