ی.پ.گ اسامی سه شهید را اعلام کرد

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای مشخصات سه شهید را که در زمان و مکان جداگانه به شهادت رسیده‌اند منتشر نمود

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای مشخصات سه شهید را که در زمان و مکان جداگانه به شهادت رسیده‌اند منتشر نمود

 

در گزارش مرکز خبررسانی ی.پ.گ آمده است:

"کارزار گردباد جزیر با تمام توان خود برای آزادی مناطق شمالی شهر دیروز در ٧١ـمین روز خود ادامه دارد. عملیات آزادسازی روستاهای و غیرنظامیان این منطقه با مقاومت مبارزان ق.س.د و شورای نظامی دیرالزور و با پیشاهنگی نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ هر روز نابودی داعش را رقم می‌زند.

 

با آزادسازای رقا-پایتخت تروریسم داعش، بشریت وارد مرحله‌ای تازه شده است. با مقاومتی قهرمانانه و خون شهدای فداکار و جاوید این منطقه یکبار دیگر روی آرامش بخود دید و آزاد گردید. آنان که برای دفاع از میهن خود جان خویش را نثار کردند نام خود را با دل خلق خویش ماندگار کردند. امروز مشخصات یکی از این شهدای والامقام را اعلام می‌نماییم. همچنین در درگیریهای منطقه دیرالزور یکی از رفقا و در شهر حلب هم یکی دیگر از رفقا بر اثر بیماری به کاروان شهدای راه آزادی پیوستند.

 

همچون ی.پ.گ و ی.پ.ژ مراتب همدردی خود را با خانوداه رفقای شهید و آحاد خلق میهن‌دوست اعلام می‌داریم و پیمان خود با آرمانهای شهدا تجدید می‌نماییم.

 

مشخصات رفقای شهید به این شرح است:

  عواد عبدالرحمان حمود،

   کد سازمانی "باران حسکه"

   متولد شدادی

   زمان و مکان شهادت: ٢۵ آبانماه ١٣٩۶/ دیرالزور

 

   جمیل روحانی،

    کد سازمانی ابو شادی

   متولد عفرین

   زمان و مکان شهادت: ٢۵ آبانماه ١٣٩۶/ حلب

 

   موحند صالح.

   کد سازمانی موحند آمَد 

   متولد دربیسی، 

   زمان و مکان شهادت: ٣ مرداد ١٣٩۶/ رقا