در حملات دولت ترکیه به اقلیم جزیر ۶ تن مجروح شدند

مرکز رسانه نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه اعلام کرد، ۶ تن در حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق مختلف در منطقه جزیر مجروح شدند.

مرکز خبررسانی نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه در رابطه با حملات روز گذشته دولت اشغالگر ترکیه بیانیه‌ای منتشر کرد.

این بیانیه به ‌شرح زیر می‌باشد:

"ارتش اشغالگر ترکیه با حملات کورکورانه به شهرهای قامشلو، عاموده و تربسپی زندگی و امنیت شهروندان را به خطر انداخته ‌است.

شهر قامشلو و اطراف آن با ۱۵ گلوله توپ، توپباران شده‌ است. در نتیجه ۶ غیرنظامی که شامل ۳ کودک و ۲ زن می‌باشد مجروح شدند. همچنین ۲۳ توپ به اطراف تربسپی شلیک ‌شده و به‌همین دلیل ۱ کودک و ۱ زن مجروح شدند.

همچنین ارتش اشغالگر ترکیه ۲۱ گلوله توپ را به روستاهای مناطق مرزی شهرک عامودی شلیک کرد و سبب ویرانی خانه شهروندان شده ‌است، همچنین در نتیجه‌ی این حملات یک هموطن مجروح و به بیمارستان منتقل‌ شده است. همزمان ۱۰ گلوله توپ دیگر را به روستاهای شهرک تربسپی شلیک نموده‌ است.

این حملات خط‌مشی دولت اشغالگر ترکیه برای برهم زدن امنیت و ثبات منطقه ما را نشان می‌دهد. آن‌ها با اقدامات خود سیاست اشغالگری را به پیش می‌برند. آنان به درازای تاریخ همیشه تلاش کرده‌اند دست به اشغالگری زده وسبب ایجاد اختلاف شده‌اند و همچنین از ترور پشتیبانی نموده‌اند.

ما نیروهای امنیت داخلی این حملات و تجاوزها را محکوم کرده و از جامعه بین‌المللی و همت جهان درخواست می‌نماییم تا ترورهای ترکیه و اعمال آن‌ها برای قتل‌عام فرزندان خلق ما و تضعیف امنیت و ثبات منطقه را ببینند."