در عملیات یگان‌های مدافع زنان ۶ اشغالگر کشته شدند

مبارزان ی‌پ‌ژ در مقابل حملات دولت اشغالگر ترکیه عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ۶ اشغالگر کشته و مقر آنها به آتش کشیده شد.

مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع زنان ی‌پ‌ژ درباره این عملیات در سایت خود بیانیه‌ای منتشر نمود.

 در این بیانیه خاطرنشان شد که ۳م مارس علیه یک مقر ارتش اشغالگر ترکیه در روستای شیخ نصیر از توابع شهر منبج عملیاتی نفوذی انجام گرفته است.

در بیانیه منتشر شده در رابطه با این عملیات اطلاعات زیر منتشر شده است:

« یگان‌های مدافع زنان ما ۳ مارس ۲۰۲۴ در ساعت‌های نیمه شب علیه یک مقر ارتش اشغالگر ترکیه در جبهه صیاد روستای شیخ نصیر از توابع شهر منبج عملیاتی نفوذی انجام داده و ضربه‌ی سنگینی به اشغالگران ترک وارد نمودند.

مبارزان ما به صورت حرفه‌ای به مقر اشغالگران حمله کردند. در آغاز با سلاح‌های متوسط به دشمن حمله نمودند. سپس از فاصله ۲۰ متری با سلاح‌های فردی دشمن را هدف قرار دادند. مبارزان ما وارد مقر دشمن شده و مقداری مهمات را منهدم و تعدادی را نیز ضبط نمودند.

در نتیجه این عملیات موثر، ۶ تبهکار دولت ترکیه مجازات شدند. مبارزان ما مقر ارتش اشغالگر ترکیه را به طور کامل تخریب کرده و آن را به آتش کشیدند. مبارزان ما یک دوشکای ۱۲.۵ را نیز منهدم نمودند. همچنین ۲ کلاشینکف، یک اسلحه برنو، یک بیسیم، یک تلفن و شناسنامه یک تبهکار ترکیه ضبط شد. در نتیجه آتش سوزی ایجاد شده در مقر انفجاری بزرگی رخ داد. در رابطه با نتایج این انفجار جزئیات بیشتری به دست نیامده است.

پس از انجام این عملیات مبارزان ما به سلامت و در امنیت به عقب بازگشتند.

ما این عملیات را برای گرامی‌داشت فرماندهان پیشاهنگ ما که توسط دولت اشغالگر ترکیه به شهادت رسیدند، انجام دادیم. ما نیرویی انتقامجو هستیم. ما مصمم هستیم که در سفر خود پیروز شویم. هیچ حمله‌ای به زنان پیشاهنگ، میهن و دستاوردهای انقلاب زنان روژاوا بی‌پاسخ نخواهد ماند.»