کنفرانس جوانان در دیرالزور: آزادی جسمانی رهبر عبدالله اوجالان را تضمین خواهیم کرد

جنبش جوانان انقلابی سوری و اتحادیه‌ی زنان جوان در کانتون دیرالزور با شعار «با رستاخیز جوانان خود را سازماندهی می‌کنیم و آزادی جسمانی رهبر عبدالله اوجالان را تضمین می‌کنیم»، دومین کنفرانس خود را برگزار کردند.

این کنفرانس با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز شد، سپس ابتصام محمد مدیر کمیته‌ی جوانان و ورزش دیرالزور به برگزاری این کنفرانس تبریک گفت و تاکید نمود که نقش جوانان در ساختن جامعه و تغییر و تحولات مثبت است.

در این کنفرانس چندین پیشنهاد برای تقویت نقش جوانان و ارتقای ارزش‌های مشارکت و برابری و عدالت اجتماعی در بین جوانان و همچنین ابتکار عمل تازه‌ای برای همگانی بین جوانان در عرصه‌های مختلف ارائه شد.

همچنین ویدئویی درباره‌ی‌ فعالیت‌های سال گذشته‌ی جنبش جوانان انقلابی سوری و اتحاد زنان جوان به نمایش در آمد.

کارهای این کنفرانس با چند جمع‌بندی به پایان رسید که عبارت بودند از: برگزاری نشست‌های جمعی و آموزش اقشار جامعه بر اساس اندیشه و فلسفه‌ی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تشدید کمیته‌های حفاظت از کمون‌ها و مجالس، سازماندهی و برگزاری جلسات و فعالیت‌هایی درباره‌ی‌ اندیشه‌ی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و جوانان انقلابی به منظور آموزش و آگاهی بخشی جوانان درباره‌ی آسیب‌ها و خطرات مواد مخدر و افتتاح پروژه‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و فعال‌سازی مراکز ورزشی.