درباره فلسفه عبدالله اوجالان در اسلونی یک کنفرانس برگزار خواهد شد

آکادمی مدرنیته دمکراتیک با عنوان «برای جامعه‌ای علمی-فکر سیاسی و انقلابی کوردستان» در ماه آوریل در شهرهای لژوبیژان و کوپر واقع در اسلوونی یک کنفرانس برگزار خواهد شد.

کنفرانس برای عبدالله اوجالان

آکادمی مدرنیته دمکراتیک در میان روزهای ۸ تا ۱۲ آوریل در شهرهای لژوبیژان و کوپر واقع در اسلوونی (Ljûbljana. Koper) یک کنفرانس برگزار خواهد کرد.

در ارتباط با کنفرانس بیانیه منتشر شده و اعلام شد: «خالق فکر سیاسی جنبش آزادی کوردستان عبدالله اوجالان ۲۵ سال است که در جزیره امرالی در سلولی انفرادی زندگی می‌کند. در این جا نه تنها پارادایم سیاسی نوین را انتشار داد که راه رهایی کوردستان است، بلکه راه صلح و رهیافت دمکراتیک برای خاورمیانه را نیز نشان داد، درعین حال چنین راه و روشی را ارائه داد که برای تمام مشکلات جوامع در هر چهارسوی جهان می‌تواند پاسخی اساسی باشد. کوشش جناب اوجالان برای از نو بیان کردن علم است، برای اینکه به بسیاری از سوالات علم اجتماعی پاسخ بدهد است، مشارکت در تحول اجتماعی رادیکال است.

این کنفرانس بین‌المللی میزبان تمام سخنوران جهانی و محلی خواهد بود. به علاوه، برخی کنفرانس کوتاه درباره علم زنان-ژنئولوژی و بسیاری سمینار دیگر نیز برگزار خواهد شد. درباره مشکلات آکادمی نئولیبرال، زندانیان سیاسی، مسئله فلسطین، مسئله کوردستان، مسئله بالکان و وضعیت بین‌المللی موجود نیز کارگروه تشکیل خواهد شد.»

این کنفرانس با همکاری این گروه و نهادها برگزار خواهد شد:

Journal for Critique of Science, List of Democratic Students, Academy of Democratic Modernity, ŠSD Sociopathy, ŠSD SocioKlub, Center for Political Theory, Independent Coastal Radio.

برای گرفتن آگاهی بیشتر درباره شرایط مشارکت و برنامه کنفرانس می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://democraticmodernity.com/events/science-for-society-slovenia