جوانان شرق و جنوب به مقاومت عفرین پیوستند/ دوره اشغالگری و مزدوریگری بسر رسید

مقاومت عفرین آحاد بخش‌‌های هر چهار بخش کردستان را گردهم آورد. همزمان با برگزاری راهپیمایی‌ها و اعلام محکومیت اشغالگری رژیم ترکیه در حمله به عفرین از سوی جامعه، جمعی از جوانان شرق و جنوب کردستان در روژاوای کردستان با قرائت بیانیه‌ای اعلام کردند که ...

مقاومت عفرین آحاد بخش‌‌های هر چهار بخش کردستان را گردهم آورد. همزمان با برگزاری راهپیمایی‌ها و اعلام محکومیت اشغالگری رژیم ترکیه در حمله به عفرین از سوی جامعه، جمعی از جوانان شرق و جنوب کردستان در روژاوای کردستان با قرائت بیانیه‌ای اعلام کردند که به مقاومت عفرین پیوسته‌اند.

 

در بیانیه‌ای که از سوی جوانان شرق و جنوب کردستان قرائت شده آمده است:

"همچون جوانان شرق و جنوب کردستان در چهارچوب "کارزار بپاخیزید" در مواضع جنگ با مهاجمان به عفرین اعلام می‌کنیم که از دستاوردهای شهدا دفاع خواهیم کرد. با افکار و ایده‌‌های رهبر آپو زندگی آزادانه را برای خلق خود مسجل می‌نماییم."

 

در بخش دیگری از بیانیه ضمن اشاره به حمله رژیم ترکیه و تبه‌کاران تحت امر اردوغان بر عفرین آمده است:"این حمله تنها حمله به بخشی از کردستان نیست بلکه هجوم به سرتاسر خاک میهن است. همچنان که جوانان هر چهار بخش کردستان از کوبانی در مقابل تبهکاران محافظت کردند ما هم همچون جوانان شرق و جنوب کردستان به روژاوای کردستان آمده‌ایم تا از عفرین دفاع کنیم و در جبهه‌های عفرین به دولتهای نژادپرست ترکیه و ایران و دشمنان دیگر و اشغالگران کردستان اعلام می‌کنیم که دستی را که به خاکمان تعرض نماید قطع خواهیم کرد."

 

جوانان در ادامه خود را میراثدار قاضی محمد، کاک فواد، هاوره آرام و تمام شهدای راه آزادی کردستان نامیده‌اند وخاطرنشان کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند نه ترکیه و نه هیچ نیروی اشغالگر دیگری فاجعه هلبجه و سنه را در تاریخ کردستان تکرار نماید.

 

در پایان بیانیه جوانان کردستانی از تمام جوانان دعوت کردند تا برای پاسداری از شرافت و خاک خود به روژاوای کردستان آیند. آنها متذکر شده‌اند که دوره اشغالگری و مزدوریگری در کردستان بسر آمده و به جمهوری اسلامی ایران هشدار داده‌اند که انتقام خون هیمن[ها]، فرزاد[ها] و شیرین[ها] را خواهند ستاند و لوله تفنگ‌هایشان را روبروی رژیم ایران خواهند گرفت.