دهمین روز حماسه مقاومت عفرین

حملات هوایی و زمینی رژیم غاصب ترکیه و مزدوران وابسته با هدف اشغال عفرین در دهمین روز ادامه دارد. ائتلاف ترکیه، القاعده و داعش متحمل ضربات مرگباری شده‌‌اند. رویدادهای مربوط به مقاومت عفرین در این بخش منتشر می‌شوند

20:35

در ده روز حمله اشغالگران به عفرین ۶۰ تن شهید و ۱۲۳ تن زخمی شده‌اند

 

بیمارستان آورین شهر عفرین و مرکز بهداشت این شهر آمار کشته‌ها و زخمیهای حمله‌ی ارتش اشغالگر ترکیه را آشکار کرد، بر اساس این آمار تا به حال ۶۰ تن شهید و ۱۲۳ تن زخمی شده‌اند.

20:32

صدها تن از شهروندان عفرین پیکر شهید اوستا خابور به همراه ۲۳ شهید دیگر را در قبرستان شهید اوستا در روستای  کفر شیله از توابع عفرین طی مراسمی به خاک سپردند.

 

12:47

جنگنده‌های ترکیه روستاهای شرا- عفرین را بمباران کردند

 

روستاهای دیکمتاش و عرب در بخش شرا از توابع عفرین از سوی جنگنده‌های رژیم ترکیه بمباران شدند. بمباران تا لحظه تنظیم خبر ادامه دارد.

 

10:37

راهپیمایی باشكوه سلیمانیه در دفاع از عفرین

دهها هزار نفر از ساکنان سلیمانیه برای همبستگی با عفرین بپا خواستند

 

10:10

مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق تصاویر مربوط به اطراف روستای کوریکر را منتشر کرد

 

10:08

حملات شدید هوایی ارتش غاصب ترکیه به روستای حمام در حومه جندرس و روستاهای دیگری این منطقه ادامه دارد 

10:05

جنوب کردستان در همبستگی با عفرین بپاخاست

 

در محکومیت اعمال اشغالگرانه رژیم ترکیه در عفرین فعالیت‌هایی در شهرهای جنوب کردستان در حال انجام است.

 

"جبهه همستگی با عفرین" که چند روز پیش از سوی گروهی از نویسندگان، روشنفکران، نمایندگان نهادهای جامعه مدنی و نمایندگان مجلس تشکیل شده است فعالیت‌هایی را در شهرهای سلیمانیه و هولیر به انجام می‌رساند.

 

10:00

در بمبارانهای روز گذشته جنگنده‌های رژیم غاصب ترکیه به روستای گوبلی از توابع شراوا، هشت غیرنظامی جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

 

خبرگزاری هاوار تصاویری از روستای مذکور پس از بمباران‌ها را منتشر کرد.

 

09:57

حملات هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه به عفرین همچنان ادامه دارد. روستای حمام از توابع جندرس و روستای دیگر منطقه شراوا آماج حملات بامداد امروز بودند. هنوز از جزئیات حملات اخیر خبری در دست نیست.

09:55

مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.ژ از زخمی شدن یکی از اعضای مرکز مطبوعات خبر داد. به گفته این مرکز "آراس" مبارز ی.پ.ژ حین انجام وظیفه در مقاومت عفرین زخمی شده است.

 

08:24

جنگنده‌های رژیم ترکیه هشت غیرنظامی را کُشتند و چهار تن را زخمی کردند

 

خبرنگار خبرگزاری فرات در کانتون عفرین اعلام کرد که بامداد امروز جنگنده‌های هوایی ارتش ترکیه به روستای گوبله منطقه دِیر مشمش این کانتون حملات هوایی انجام دادند.

 

حملات هوایی و زمینی رژیم غاصب ترکیه و مزدوران وابسته با هدف اشغال عفرین در دهمین روز ادامه دارد. ائتلاف ترکیه، القاعده و داعش متحمل ضربات مرگباری شده‌‌اند. رویدادهای مربوط به مقاومت عفرین در این بخش منتشر می‌شوند