مرکز خبررسانی ی.پ.ژ: آورین معصوم هم روزنامه‌نگار و هم جنگجو بود

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع زنان اعلام کرد یک عضو آن به نام آورین معصوم در حین پوشش خبرهای مربوط به مقاومت مبارزان در منطقه‌ی راجوی عفرین شهید شده است

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع زنان اعلام کرد یک عضو آن به نام آورین معصوم در حین پوشش خبرهای مربوط به مقاومت مبارزان در منطقەی راجوی عفرین شهید شده است

 

طبق اعلام مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع زنان، آورین معصوم عضو این مرکز در جریان مخابره اخبار مربوط به مقاومت مبارزان در برابر هجوم وحشیانه ترکیه به عفرین در روز بیست و هفتم ژانویه در راجو شهید شده است.

ی.پ.ژ طی بیانیەای در این رابطه نوشته است: حکومت اشغالگر ترکیه و گروههای مزدور همراه آن در یازده روز گذشته حملات بی‌امانی علیه عفرین انجام دادەاند. نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ دفاع قهرمانانه‌ای در برابر حملات انجام داده که جهان تا ابد فراموش نخواهد کرد. خبرنگاران آزاد برای پوشش این مقاومت در کنار مبارزان در جبهە های نبرد حضور دارند و در حال ثبت وقایع هستند. در روز بیست و هفتم ژانویه مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ و نیروهای سوریه دمکراتیك موفق شدند در منطقه راجو با حمله به نیروهای دشمن مناطق اشغال شده در راجو را آزاد کنند. آورین معصوم عضو مرکز خبررسانی ی.پ.ژ که در خط مقدم نبرد مشغول خبررسانی بود تا وحشیگری نظامیان ترکیه را مخابره کند به شهادت رسید.

 

مرکز خبررسانی ی.پ.ژ می‌افزاید: آورین معصوم دارای روحیه انقلابی و یک روزنامه‌نگار مبارز بود. او بدون اینکه شکی به دل راه دهد به مناطق جنگی رفت و در مواقع لزوم در سنگر مبارزان ی.پ.ژ مقاومت می‌کرد. او هر دو مسئولیت خود را انجام می‌داد. آورین معصوم در نبردهای تل‌رفعت، منخ و شهبا نیز مشغول خبررسانی بود.

ی.پ.ژ با تصریح آنکه مبارزانش تا آخرین قطره خون از عفرین دفاع خواهند کرد به آورین معصوم و همەی شهدای این مقاومت ادای احترام کرده و گفته است مرکز خبررسانی آن همچنان واقعیات جنگ را مخابره خواهد کرد.