ی.پ.ژ: وحشیگری در برابر پیکر مبارزان نشان از یکسانی ارتش ترکیه و القاعده دارد

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان در رابطه با شکنجه و قتل وحشیانه یک مبارز توسط نظامیان ترکیه و القاعده در بخش بلبله عفرین بیانیه‌ای صادر کرده و می‌گوید وحشیگری صورت گرفته در مورد پیکر یک مبارز زن نشانگر کینه و نفرت آنها در برابر زنان بوده است.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان در رابطه با شکنجه و قتل وحشیانه یک مبارز توسط نظامیان ترکیه و القاعده در بخش بلبله عفرین بیانیه‌ای صادر کرده و می‌گوید وحشیگری صورت گرفته در مورد پیکر یک مبارز زن نشانگر کینه و نفرت آنها در برابر زنان بوده است. ی.پ.ژ ارتش ترکیه و القاعده را یکسان دانسته و گفته است که هرگز اجازه پیروزی به آنها نمی‌دهند.

 

فرماندهی کل ی.پ.ژ در بیانیەای نوشته است: "اجتماع ما با بهت و غمگینی، تصاویر مربوط به وحشیگری نظامیان ترکیه و تروریست‌‌های القاعده در برابر پیکر یک مبارز که در جریان دفاع از عفرین شهید شد را مشاهده کرد.

 

جبهەی بخش بلبله، محور نبردهای سنگین مبارزان ما با نیروهای اشغالگر ترکیه بود. در نتیجه درگیری‌ها در این منطقه دو مبارز ی.پ.ژ پس از نبردی دلاورانه به شهادت رسیدند. نیروهای اشغالگر دست به اقدامات ضد انسانی علیه پیکر بی‌جان آنها زدند، اقداماتی که گویای هویت و میزان نفرتشان از زنان بود.

 

آنچه که در برابر پیکر این مبارزان انجام دادند بار دیگر ثابت کرد که تفاوت ماهوی میان ارتش ترکیه و القاعده وجود ندارد. رویکرد غیر اخلاقی ارتش ترکیه و همراهان آن نشان می‌دهد که آنها پایبند به ارزش‌های انسانی یا ادیان آسمانی نیستند. این ویدئو به جهان نشان می‌دهد که ترکیه حامی تروریسم است.

 

مبارزان قهرمان ما در میدان نبرد با مبارزه افسانەای و فداکاری در راه آرین میرکان و آوستا خابور بار دیگر سوگند پایبندی به آرمان شهیدان یاد کرده و رویای تروریست‌ها برای پیروزی را ناکام خواهند گذاشت. رویای آنها برای پیروزی عملی نخواهد شد. این هجوم خائنانه را در هم می‌شکنیم."