ی.پ.گ مشخصات چهار شهید گردباد جزیره را اعلام کرد

مرکز مطبوعات یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ مشخصات چهار مبارز را که در درگیری‌های دیرالزور علیه اشغالگران در روزهای ٢١ الی ٣٠ ژانویه ٢٠١٨ به شهادت رسیده‌اند منتشر کرد. ی.پ.گ خاطرنشان کرده است که عملیات گردباد جزیره به پایان نزدیک می‌شود

مرکز مطبوعات یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ مشخصات چهار مبارز را که در درگیری‌های دیرالزور علیه اشغالگران در روزهای ٢١ الی ٣٠ ژانویه ٢٠١٨ به شهادت رسیده‌اند منتشر کرد. ی.پ.گ خاطرنشان کرده است که عملیات گردباد جزیره به پایان نزدیک می‌شود.

 

ی.پ.گ در اطلاعیه خود می‌گوید:"عملیات گردباد جزیره در روزهای واپسین خود است. در عملیات مذکور مبارزه بزرگی علیه تبهکاران داعش برای آزادسازی دشت‌های دیرالزور به انجام رسید و داعش را با نابودی روبرو کرده است. رفقای ما برای نجات خلق دیرالزور از چنگ داعش و خنثی کردن میادین مین فداکارانه کوشش نمودند و به شهادت رسیدند و به امید رهایی تمام خلق‌های سوریه از چنگال تبهکاران و تروریست‌ها مبدل شدند."

 

ی.پ.گ در ادامه به حملات همزمان داعش در دیرالزور با حملات ارتش غاصب ترکیه و مزدوران آن به عفرین اشاره کرده و از شکست تمامی حملات اشغالگران خبر داد. طبق اطلاعیه در فاصله زمانی ٢١ تا ٣٠ ژانویه حملات داعش، چهار مبارز ی.پ.گ پس از مقاومت قهرمانانه به ‌شهادت رسیدند.

 

ی.پ.گ در پایان مراتب تسلیت خود را با خانواده شهدا و آحاد خلق میهن‌دوست اعلام کرده و با آرمانهای شهدا تجدید پیمان نموده است.

 

اسامی شهدا به این شرح است:

   نام: عدنان العلی

   کد سازمانی: --

   محل تولد: شدادی

   زمان و مکان شهادت: ٢٨ ژانویه ٢٠١٨ (٨ بهمن ١٣٩۶) /دیرالزور

 

   نام: نایف نایف

   کد سازمانی: --

   محل تولد: تل حمیص

   زمان و مکان شهادت: ٢١ ژانویه ٢٠١٨ (١ بهمن ١٣٨۶)/ دیرالزور

 

   نام: خلیل داود

   کد سازمانی: شورش حسکه

   محل تولد: حسکه

   زمان و مکان شهادت: ٢١ ژانویه ٢٠١٨ (١ بهمن ١٣٩۶) / دیرالزور

 

   نام: اسامه السحو

   کد سازمانی: --

   محل تولد: شدادی

   زمان و مکان شهادت: ٣٠ ژانویه ٢٠١٨ (١٠ بهمن ١٣٩۶) / دیرالزور