فوزا یوسف: ترکیه در حال کشتار غیرنظامیان و تحریف افکار عمومی است

فوزا یوسف، رئیس مشترک شورای اداری فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه به بررسی حملات ترکیه علیه عفرین و پخش اخبار دروغ توسط رسانه های ترکیه پرداخت.

فوزا یوسف، رئیس مشترک شورای اداری فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه به بررسی حملات ترکیه علیه عفرین و پخش اخبار دروغ توسط رسانه های ترکیه پرداخت.

 

فوزا یوسف به مقاومت مردم عفرین علیه نیروهای اشغالگر ترکیه درود فرستاد و اعلام کرد همه مردم سوریه و کردهای داخل و خارج  حمایت خود را از عفرین اعلام داشته اند.

 

او ضمن اشاره به اینکه دولت ترکیه از طریق تبلیغات رسانه ها درصدد است اراده مردم را سست گرداند گفت، رسانه ها و مطبوعات ترکیه در راستای نابودی اراده شکست ناپذیر مردم عفرین، به  پخش اخبار دروغ متوصل شده و ادعا می کنند که نیروهایش وارد روستاهای عفرین شده و مبارزان سوریه دمکراتیک را محاصره کرده اند.

 

رئیس مشترک شورای اداری فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه با تاکید بر اینکه نیروهای اشغالگر ترکیه موفق نشده اند وارد خاک عفرین شوند اعلام کرد، نیروهای اشغالگر با وجود استفاده از سلاح سنگین و هواپیماهای جنگی تاکنون نتوانسته اند در برابر مقاومت و اراده مردم عفرین گامی بردارند.

 

فوزا یوسف با اشاره به اینکه ترکیه عملیات اشغال عفرین را شاخه زیتون نام‌گذاری کرده است گفت آنها مدعی شدەاند که روستاها و شهرها را ویران نمی‌کنند و دست به کشتار غیرنظامیان نمی‌زنند اما سعی در انحراف افکار عمومی دارند. آنها در دورغ‌گویی هیچ مرزی نمی‌شناسند. زندگی غیرنظامیان هیچ اهمیتی برای ترکیه ندارد. اینکه بگویند قصد دارند یک منطقه امن برای آوارگان سوری ایجاد کنند یک دروغ مضحک برای مشروعیت بخشی به اشغال عفرین است.

 

رئیس مشترک شورای اداری فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه همچنین اعلام کرد رژیم ترکیه در راستای اشغال سوریه به همیشگی کردن حضور خود جرابلس، اسکندرون، اعزاز و باب هم چشم دوخته است.

 

فوزا یوسف از همپیمانی ترکیه با نیروهای منطقەای و بین‌المللی به عنوان یک تجارت کثیف نام برد و گفت کردها این بازی را بر هم خواهند زد. عاقب این جنگ همان چیزی خواهد بود که در سرکانی، کوبانی و منبج بود. عفرین سقوط نخواهد کرد.

 

فوزا یوسف از همه مردم آزادیخواه جهان خواست که تلاش‌های خود را تا رسیدن به پیروزی ادامه دهند.