مبارزین ی.پ.ژ: "می‌جنگیم، پیروزی از آنِ ماست"

مبارزین یگانهای مدافع زن- ی.پ.ژ ضمن یادآوری مراحل پایانی جنگ علیه داعش در دیرالزور، از اعزام به عفرین و جنگ با متجاوزین القاعده و ارتش ترکیه خبر می‌دهند

مبارزین یگانهای مدافع زن- ی.پ.ژ ضمن یادآوری مراحل پایانی جنگ علیه داعش در دیرالزور، از اعزام به عفرین و جنگ با متجاوزین القاعده و ارتش ترکیه خبر می‌دهند

 

مبارزین ی.پ.ژ در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات حملات ارتش غاصب ترکیه برای اشغال عفرین را محکوم به شکست خواندند.

"اوین تل‌براک" یکی از مبارزین ی.پ.ژ گفت: ''ما همچون ی.پ.ژ در عملیات تندباد جزیره جای گرفتیم. وضعیت دیرالزور، دارای دشواری‌هایی است، خصوصا طوفان شن دشواری آن را بیشتر نمود. لیکن تاثیری آنچنان بر پیشروی نیروهای ما نداشت. دولت ترکیه درصدد حمله به عفرین است، ما همانگونه که در دیرالزور جنگیدیم در عفرین نیز خواهیم جنگید. تا آخرین قطره‌ی خونمان مقاومت می‌کنیم و در این جنگ نیز پیروزی از آنِ ماست."

 

"زرین چارچله" یکی دیگر از اعضای ی.پ.ژ گفت: "ما بعنوان ی.پ.ژ در عملیات تندباد جزیره شرکت کرده‌ایم. دولت ترکیه درحال تدارک حمله به عفرین است، ما در اینجا تبهکاران داعش وابسته به اردوغان را شکست دادیم، در عفرین هم پیروز می‌شویم. ما همچون نیروهای ی.پ.ژ هیچوقت اجازه‌ی ورود سربازان ترکیه به عفرین را نخواهیم داد."

 

"بهار قامیشلو"عضو دیگر ی.پ.ژ می‌گوید: ''انقلاب روژاوا در هفتمین سال خود می‌باشد، ما تاکنون در تمامی مناطق پیروز شده‌ایم. با فداکاری ی.پ.گ و ی.پ.ژ ما در هرجایی موفق شدیم. بر روی این خاک خون بسیاری از دختران این مرز و بوم ریخته شد، ما نیز سوگند خورده‌ایم که ادامه دهنده‌ی راهشان باشیم. ما پیروزی‌های بزرگی را در کوبانی، منبج و رقا کسب نمودیم، امروز نیز در دیرالزور در جبهه‌ی پیشین جنگ هستیم. دیرالزور از لحاظ جغرافی همچون مناطق دیگر نیست، بیشتر جغرافیای آن بیابان است، همیشه طوفان گرد و غبار بیابان در راه است، ما نیز تدابیر خود را بر این اساس گرفته‌ایم، شب و روز بدون استراحت و خواب در حال مبارزه‌ایم، هدف ما پیروزی بر دشمن است. هدف حفاظت از میهن در برابر تبهکاران وحشی است. این سرزمین مقدس است و خلق‌های بسیاری برای آزادی این خاک می‌جنگند.

 

بهار در ادامه افزود:"انقلاب خلق‌های ما وارد هفتمین سال خود شد. اکنون نیز در دیرالزور در حال جنگ هستیم، اگر لازم باشد در عفرین نیز آماده‌ی جنگیدن هستیم. حملات دشمن با پاسخ‌های شایسته روبرو خواهد شد. دشمن بداند که ما تحت هیچ شرایطی خاک خود را ترک نمی‌کنیم، رفقای ما امروز در عفرین در سنگرهای مبارزه جای گرفته و قهرمانانه مقاومت می‌نمایند، همانگونه که در کوبانی مقاومت نمودیم، همانگونه با اهدای دهها شهید به پیروزی رسیدیم، در عفرین و دیرالزور نیز پیروزی مالِ ماست. کردستانِ آزاد، سوریه‌ی آزاد، دمکراتیک و فدرال را بنیان می‌نهیم و این خواست همه‌ی خلق‌هایی است که در این جنگ جای گرفته‌اند."

 

این مبارز زن در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:"بعد از دیرالزور به عفرین خواهیم رفت، عفرین سرزمین مقدس ماست، اردوغان حافظه خود را از کف داده و نمی‌داند چه می‌کند، تحت هر شرایطی از عفرین دست نمی‌کشیم. ما خاک خود و سرزمین خود را به هیچ اجنبی واگذار نمی‌کنیم. مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ محکوم به پیروزی هستند."