پاسخ قاطع مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ به حمله ائتلاف ارتش ترکیه- القاعده

طیب اردوغان دیکتاتور لجام گسیخته ترکیه فرمان حمله ارتش این کشور [و تلویحا با همکاری تبهکاران القاعده]  به عفرین را صادر کرد. این حمله همچون همیشه با پاسخ سهمگین مبارزان روژاوا در عفرین روبرو شد

طیب اردوغان دیکتاتور لجام گسیخته ترکیه فرمان حمله ارتش این کشور [و تلویحا با همکاری تبهکاران القاعده]  به عفرین را صادر کرد. این حمله همچون همیشه با پاسخ سهمگین مبارزان روژاوا در عفرین روبرو شد

 

پس از خط‌ونشان کشیدن طیب اردوغان دیکتاتور حاکم بر ترکیه در کنگره آ.ک.پ شهر خارپت شمال کردستان، ارتش ترکیه با همراهی تبهکاران هیئة التحریر الشام در ادلب اشغالی تحرکات خود را علیه عفرین آغاز کردند و مناطق کانتون عفرین را آماج حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

 

حمله همزمان ارتش ترکیه- هیئة التحریر الشام

طیب اردوغان با بکارگیری نشست‌های آستانه و نرمش رژیم اسد ادلب را به اشغال خود درآورد و با گروهک موسوم به هیئة التحریر الشام که شاخه سوری گروه بنیادگرای القاعده است درصدد اشغال عفرین هستند. اردوغان خشمگین از شکست برنامه‌هایش در سوریه و عراق روز گذشته بازهم به کردها حمله‌ور گردید و گفت:"عفرین را بر سرِ آنان خراب می‌کنیم". اردوغان با ادعای خود اعتراف کرد که درصدد تداوم جنگ و فتنه در سوریه است.

 

ارتش سوریه همراه با روسیه/ ارتش ترکیه همراه با القاعده و نبرد برای کنترل ادلب

ارتش ترکیه از پیشروی‌های ارتش سوریه و روسیه در ادلب تحت فشار قرار گرفته است. ترکیه فشار ناشی از پیشروی نیروهای اسد در ادلب را با تهدید کردها پاسخ داده و اینگونه نشان داد که در ادلب با شاخه سوریه القاعده همکاری می‌کند.

 

روستاها را بمباران کردند

از دیشب مناطق شیا و روستاهای دربلوت حومه جندرس از سوی پایگاهای مرزی منتقه ریحانلی و کرکخانه در هاتای هدف آتش توپخانه قرار گرفت. شاخه سوری القاعده هم همزمان با حمله ترکیه روستای ایسکا در شرعا و روستای جلمە در جندرس را آماج حمله راکتی قرار دادند. راکت و توپ به زمین‌های زراعی روستاهای این منطقه آسیب مادی رسانده است.

 

از سوی دیگر ارتش ترکیه و مزدوران وابسته به آنکارا پس از حملات راکتی اقدام به استقرار تانک در قره بابا و روستهای فرفرکی منطقه راجو و رستای پرا حشرکیا نموده‌اند.

 

حمله ترکیه بی‌پاسخ نماند

مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ به حملات مذکور پاسخ دادند و گزارش‌ها حاکی از به هلاکت رسیدن و زخمی‌نمودن دهها عنصر هیئة التحریر الشام از سوی مبارزان است.