ی.پ.گ بیلان حملات یک هفته‌ای مزدوران وابسته به آنکارا را منتشر کرد

مرکز اطلاع رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای آمار حملات یک هفته اخیر ارتش متجاوز ترکیه و مزدوران آن به روژاوا را اعلام نمود. ی.پ.گ در اطلاعیه خود متذکر شده که در نتیجه پاسخ مبارزان آنان یک سرکرده مزدور ترکیه و یک عنصر دیگر این گروهک‌ها از پای درآ

مرکز اطلاع رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای آمار حملات یک هفته اخیر ارتش متجاوز ترکیه و مزدوران آن به روژاوا را اعلام نمود. ی.پ.گ در اطلاعیه خود متذکر شده که در نتیجه پاسخ مبارزان آنان یک سرکرده مزدور ترکیه و یک عنصر دیگر این گروهک‌ها از پای درآمده‌اند

 

در اطلاعیه ی.پ.گ آمده است:

"حملات ارتش متجاوز ترکیه و مزدوران وابسته به وی علیه خاک روژاوای کردستان در هفته گذشته بدون وقفه ادامه یافت. این یورش‌ها بویژه بر روستاهای تابعه کانتون عفرین متمرکز شده‌اند. نیروهای ما به این حملات پاسخ دادند و ٢ تبهکار را به هلاکت رساندند که یکی از آنان از سرکردگان این گروهکها بوده است.

 

بیلان حملات ارتش متجاوز ترکیه و مزدوران وابسته به آن عبارتست از:
٣ آبانماه ١٣٩۶ تبهکاران وابسته به ترکیه با خمپاره روستاهای منطقه شرا، شراوا و جندرس را در کانتون عفرین هدف قرار دادند. نیروهای ما به حملات مذکور پاسخ شدیدی دادند و در نتیجه یکی از سرکردگان تبهکاران در منطقه شیخ کَرَز از پای درآمد.

 

۴ آبانماه ١٣٩۶ تبهکاران وابسته به ارتش ترکیه با اسلحه‌های سنگین و نیمه سنگین به روستاهای کانتون عفرین حمله کرده و درصدد ایجاد مواضع تازه در محور جنوبی بودند که با پاسخ نیروهای ما روبرو شدند. در همین روز ۵ دستگاه پهباد وابسته به تبهکاران بر فراز آسمان منطقه راجو و بلبله به پرواز درآمدند.

 

۵ آبانماه ١٣٩۶ مزدوران وابسته به آنکارا با اسلحه‌های سنگین و آتش توپخانه به روستاهای حومه کوبانی حمله کردند. نیروهای ما به تمام حملات پاسخ داده ویک  مزدور در تپه قستله تابعه منطقه شرا کانتون عفرین به هلاکت رسید. پهبادهای جاسوسی تبهکاران بر فراز آسمان منطقه جندرس مشاهده شدند.

 

۶ آبانماه ١٣٩۶ تبهکاران وابسته به رژیم ترکیه روستاهای دیکمتاش، تپه بالوفانی و تپه برفین را آماج حملات توپخانه‌ای قرار دادند. نیروهای ما با اسلحه سنگین به مزدوران آنکارا پاسخ دادند. از تعداد تلفات دشمن خبر موثقی کسب نشده است.

 

٧ آبانماه ١٣٩۶ تبهکاران وابسته به رژیم ترکیه اطراف روستاهای دیکمداش. عین دقنه، مراناز، منخ، بلونیة، باسوفانی و تپه بوتان را آماج حملات توپخانه قرار دادند.

 

٨ آبانماه ١٣٩۶ مزدوران وابسته به آنکارا با اسلحه نیمه سنگین به روستاهای بخش جنوبی کانتون عفرین حمله کردند و با پاسخ مبارزان روبرو شدند.

 

٩ آبانماه ١٣٩۶ تبهکاران به روستاهای قستله و مراناز و تپه بختیار، تپه برفین و تپه باتمان حمله کردند. نیروهای ما با اسلحه نیمه‌سنگین به آنان پاسخ دادند. از تعداد كشته‌های دشمنان خبر موثقی در دست نیست."