‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«علیرغم تمام حملات نیز نمی‌توانند مانع راه مطبوعات آزاد باشند»

صالح نوح اعلام کرد که دشمن می‌خواهد در شخص گریلا و مطبوعات آزاد،‌ تمامی خلق‌های ستمدیده را نابود کند و گفت که علیرغم تمام فشارها و حملات نیز نمی‌توانند مانع راه مطبوعات آزاد شوند و مطبوعات آزاد به صدای حقیقت مبدل خواهد شد.

اعتراض ضد حمله، علیه مطبوعات و رسانه آزاد

عضو مجلس کل حزب اتحاد دمکراتیک ‌(پ‌ی‌د)‌ در کانتون فرات، صالح نوح در ارتباط با حملات پلیس بلژیک برعلیه تلویزیون‌های استرک تی‌وی ‌(Stêrk TV) و مدیا هابر تی‌وی ‌‌(MEDYA HABER TV) با خبرگزاری فرات ‌(ANF)‌ مصاحبه کرد.

صالح نوح بیان داشت که برای پنهان‌سازی حقیقت، به مطبوعات و رسانه آزاد حمله می‌کنند و گفت‌: ‌‌«دوئل اروپایی به اصطلاح خود را دمکراتیک نشان می‌دهند، امای چیزی که معلوم می‌شود اینست که برای منافع خود با دولت ترکیه،‌ حاضرند به هر کاری دست بزنند. آنها می‌خواهند با تمام شیوه و روش‌ها به ما حمله کنند، این هم اولین بار نیست،‌ بارها بدین صورت به مطبوعات ما حمله شده است. این نیز با خود نقشه‌ها و برنامه‌های جدیدی را زنده‌ می‌سازد. با این حملات می‌خواهند، چهره راستین خود را پنهان کنند.‌»

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«هیچکس نمی‌تواند صدای ما را ساکت کند»

نوح بیان داشت که هرگز اراده خلق آزاد از میان برداشته نمی‌شود و چنین گفت‌: ‌«سلطه‌گری،‌ کاپیتالیسم و دولت ملت از صدای حقیقت می‌ترسد. برای منافع شخصی خود می‌خواهند که اراده آزاد را نابود کنند. این حمله‌ای که در بلژیک صورت گرفت یک تصادف نبود، حمله‌ای به همان شکل در باکور و قبلا در باشور کوردستان نیز روی داد. در نتیجه آن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بسیاری دستگیر و بازداشت شدند. این حملات همگی با دیدار اردوغان از عراق و هولیر همزمان بود.‌»

صالح اعلام کرد که مطبوعات رسانه آزاد،‌ صدای خلق و حقیقت را بیان می‌دارد و گفت‌‌‌‌: ‌«مطبوعات به یکی از اهداف فاشیسم مبدل شده و می‌خواهند در شخص مطبوعات و رسانه آزاد، صدای حقیقت را نابود کنند. اما اراده مطبوعات آزاد و مبارزه گریلا در مقابل سلطه‌گری و خیانت، تمام نقشه‌های اشغالگران را شکست داده و نقش بر آب می‌کند‌.‌»