عملیات هوایی گریلا: ۱ اشغالگر مجازات شد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) اعلام کرد که یک یگان گریلایی با هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر ترکیه از طریق پهپادها، یک اشغالگر را مجازات کرد.

عملیات‌های هوایی گریلا

در این بیانیه کتبی آمده است که عملیات هوایی در منطقه مقاومت تپه بهار توسط یگان شهید آخین موش سازماندهی شده است.

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ در خصوص عملیات‌های گریلایی انجام شده و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر است:

«۱. یگان شهید آخین موش:

- روز ۱۹ سپتامبر ساعت ۱۲:۵۶ اشغالگرانی که قصد داشتند در منطقه مقاومت تپه بهار جاده نظامی برای اهداف اشغالگرانه بسازند از سوی یگان شهید آخین موش با پهپاد مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات ۱ اشغالگر مجازات و ۱ بیل مکانیکی زرهی مورد اصابت قرار گرفت.

۲. منطقه شهید دلیل در غرب زاپ:

- در ۱۹ سپتامبر ساعت ۰۹:۵۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

- در ۱۹ سپتامبر ساعت ۱۵:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

- روز ۲۰ سپتامبر ساعت ۱۶:۳۰ اشغالگرانی که قصد قطع درختان منطقه مقاومت تپه آمدیه را داشتند با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

۳ . منطقه متینا:

- روز ۱۹ سپتامبر در ساعت ۰۹:۰۵ و ۱۶:۴۰ اشغالگران در منطقه مقاومت سَره متینا هنگام تلاش برای استقرار با سلاح‌های سنگین مورد هدف قرار گرفتند و از تحرک اشغالگران جلوگیری شد.

۴ . منطقه خاکورک:

- روز ۲۰ سپتامبر ساعت ۱۰:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه شهید هیمن با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

۵ . حملات ارتش اشغالگر ترکیه:

- در تاریخ ۱۸، ۱۹، ۲۰ سپتامبر، مناطق مقاومت تپه رُسته، شهید شریف، گوشینه، بَربزینه در خاکورک ۴ بار؛ مناطق چَم‌روبوتکی، بلند بازه، شیکَفتیان، دینارته و دشتا کافیا در گاره ۷ بار؛ مناطق مقاومت شِلازه و سَره متینا در متینا ۲ بار؛ مناطق مقاومت تپه جودی و تپه بهار از توابع منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۵ بار؛ در مجموع ۱۸ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

- در ۲۰ سپتامبر، منطقه مقاومت تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ یک بار توسط بالگردهای تهاجمی بمباران شد.»