ما همیشه در برابر اشغالگری دولت ترکیه خواهیم ایستاد

عبدالقادر رمی با بیان اینکه همواره در مقابل حملات دولت اشغالگر ترکیه ایستادگی می‌کنند، گفت: «دولت ترکیه از نیروی خلق و نیروی جانبازان جنگ می‌ترسد، به همین دلیل حمله می‌کند.»

در ١١ فوریه ۲۰۲۴ پهبادهای دولت اشغالگر و فاشیست ترکیه به فدراسیون جانبازان شمال و شرق سوریه حمله کردند. در این حمله فرماندهان سرخین روژهلات و آزادی درک به شهادت رسیدند.

عبدالقادر رمی معاون انجمن سواران آزادی جانبازان کوبانی در مورد حمله اشغالگرانه ترکیه به فدراسیون جانبازان با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کرد.

عبدالقادر رمی با بیان اینکه ماه فوریه، ماهی سیاه برای کوردها و بشریت است گفت: « ۱۵ فوریه سیاهترین روز تاریخ بشریت است و در شخص رهبر آپو توطئه علیه کوردها آغاز شد و توطئه تا امروز با حملات اشغالگرانه ادامه دارد.»

رمی با اشاره به اینکه جانبازانی که در برابر بزرگترین ترور جهان مقاومت کردند، اکنون هدف فاشیسم ترکیه قرار گرفته‌اند، ادامه داد: «در حمله دولت اشغالگر ترکیه به محل فدراسیون جانبازان شمال و شرق سوریه، رفقا سرخین و آزادی به شهادت رسیدند. دولت اشغالگر ترکیه از نیروی خلق و نیروی جانبازانی که بخشی از بدن خود را دادند و بهای آزادی یک ملت را پرداختند، وحشت دارد.»

رفیق ما سرخین در نبرد کوبانی مقاومت کرد. در هر خانه‌ای روح سرخین زنده است. این روح همیشه در قلب ما خواهد بود. ما مقاومتی را که سرخین و آزادی انجام دادند، دنبال خواهیم کرد.»

عبدالقادر رمی سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: «وحشیانه‌ترین ترور توسط دولت ترکیه ایجاد شد. اما با مقاومت رفقای ما این ترور شکست خورد. دولت ترکیه از این مسئله ناخشنود است و با این حملات سعی دارد انتقام بگیرد. ما تا پایان در برابر وحشیگری دولت ترکیه خواهیم ایستاد.»