عملیات‌های بی‌وقفه گریلا: ۸ اشغالگر دیگر مجازات شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ گزارش داد که در عملیات‌های گریلایی سازماندهی شده به منظور «تمجید از روز ایثارگری»، حداقل ۸ اشغالگر مجازات شدند و بسیاری از دوربین‌های نظارتی و مواضع نظامی مورد اصابت قرار گرفتند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در بیانیه کتبی خود اعلام کرد که عملیات‌های «تمجید از روز ایثارگری» علیه اشغالگران در مناطق متینا و غرب زاپ بی‌وقفه ادامه دارد.

بر اساس این بیانیه، عملیات‌های بسیار تک‌تیراندازی و عملیات مؤثر بسیاری با سلاح‌های خودکار انفرادی و متوسط ​​علیه اشغالگران انجام شد. همچنین خاطرنشان شد که دولت ترکیه به استفاده از سلاح‌های ممنوعه و ده‌ها بار بمباران مناطق گریلا با هواپیما ادامه داد.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ در مورد عملیات‌های انجام شده توسط گریلاها و حملات اشغالگران جزئیات زیر را ارائه کرد:

«۱. منطقه متینا؛

— در ۲۴ ژوئن ساعت ۱۰:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد.

— در ۲۵ ژوئن ساعت ۱۶:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های انفرادی و خودکار متوسط ​​مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات ۲ چادر منهدم شد.

— روز ۲۵ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۱:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۱:۳۰ موضعی که اشغالگران در آن بودند، یک چادر و یک موضع BKC در منطقه مقاومت بِیشیلی بطور مؤثر مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات ۴ اشغالگر مجازات، ۱ موضع و ۱ قبضه خودکار متوسط ​​ BKCمنهدم شد.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۶:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و 1 اشغالگر مجازات شد.

2. منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

— در ۲۵ ژوئن، ساعت ۰۹:۴۵، اشغالگری که قصد داشتند دوربین نظارتی را در منطقه مقاومت تپه جودی نصب کند، با یک تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و مجازات شد.

— در ۲۵ ژوئن ساعت ۱۳:۱۵ نورافکنی که توسط اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه قرار داده شده بود با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

— در ۲۵ ژوئن در ساعت های ۱۳:۴۵، ۱۶:۲۵ و ۱۹:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۲:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ موضع تخریب شد.

— در ۲۶ ژوئن ساعت ۱۲:۵۵ دوربین نظارتی که توسط اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه قرار داده شده بود با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفت.

— در ۲۶ ژوئن ساعت ۱۵:۲۰ دوربین نظارتی که توسط اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه قرار داده شده بود با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

— روز ۲۶ ژوئن ساعت ۱۹:۴۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ موضع تخریب شد.

— در ۲۶ ژوئن ساعت ۲۳:۰۵ دوربین نظارتی که توسط اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه قرار داده شده بود با تاکتیک تک‌تیراندازی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

— در ۲۶ ژوئن ساعت ۰۵:۵۵ دوربین نظارتی که توسط اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه قرار داده شده بود با تاکتیک تک‌تیراندزی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

3. حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

- در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن تونل‌های جنگی ما در ناحیه مقاومت تپه اِف‌اِم واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۳ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

4. حملات انجام شده توسط ارتش اشغالگر ترکیه؛

— در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن مناطق کَندَکولا، گوشینه، تپه روسته، بَربزینه، شهید شریف در خاکورک ۷ بار؛ منطقه مقاومت شهید ابراهیم در زاپ ۱ بار؛ مناطق خِرِ، سِداره، زَنگل و زِوکه در گاره ۵ بار؛ مناطق مقاومت بازه، بِیشیلی، سَره متینا در منطقه متینا ۵ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۳ بار؛ در مجموع ۲۱ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.