دولت ترکیه در برابر مقاومت گریلا شکست می‌خورد

ساکنان کوبانی با بیان اینکه دولت ترکیه در برابر مقاومت گریلا شکست می‌خورد، گفتند: «آنها می‌خواهند ما را در این حملات و در شخص گریلاها نابود کنند. گریلا برای ما راه آزادی است.»

ساکنان کوبانی با خبرگزاری فرات (ANF) درباره مقاومت گریلا در برابر اشغالگری دولت ترکیه صحبت کردند.

یک شهروند به نام عزت مصطفی با بیان اینکه دولت ترکیه با تمام تکنیک‌ها حمله می‌کند اما همچنان در برابر مقاومت گریلاها شکست می‌خورد، گفت: «دولت اشغالگر ترکیه با تمام سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی خود به گریلاهای آزادی‌بخش حمله می‌کند. آیا قوانین بین المللی با اقدامات دولت ترکیه نادیده گرفته نمی‌شود؟ در این حملات و در شخص گریلاها می‌خواهند ما را نابود کنند و ما را بکشند. گریلا تنها راه آزادی برای ماست.»

مصطفی با بیان اینکه خانواده بارزانی اکنون در خیانت عمیق فرو رفته است، ادامه داد: «صدها شرکت و مقر دولت ترکیه در باشور کوردستان وجود دارند. اکنون خانواده بارزانی  متعلق به سیاست ترکیه است، ما در مقابل این می‌گوییم که وجود گریلا وجود ماست.»

شهروند دیگری به نام حسن بیرو نیز اعلام کرد که آنها در مرحله هستی و نیستی هستند و گفت: «دولت ترکیه با تمام تلاش خود سعی کرد گریلاها را نابود کند، با تمام نیرو حمله کرد، اما گریلاها با قدرت و اراده پولادین خود مقاومت کردند و دولت ترکیه در مقابل آنها شکست خورد.»

ما تا آخر گریلاهای خود را دنبال خواهیم کرد

بیرو با بیان اینکه تا آخر فرزندان خود را دنبال خواهند کرد گفت: «تا زمانی که حتی یک نفر از ما باقی بماند نمی‌گذاریم پرچم آزادی سقوط کند. دشمنی که می‌گوید ما آنها را شکست می‌دهیم را در هم خواهیم شکست. ما پیروز می‌شویم. راه دیگری نیست، دشمنی که می‌خواهد ما را نابود کند، در مقابلش می‌ایستیم. اگر حتی یک نفر از ما باقی بماند، پشت گریلاهایمان خواهیم بود. در شرایط سخت و دشوار و در در زمستانی سرد و خشک، گریلاها مبارزه‌ای بی‌نظیر انجام می‌دهند.»

فیصل مسلم نیز در این باره گفت: « گریلا وجود و قدرت و حقیقت ماست. گریلا در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کند. خود گریلا وجود و نبود ماست.»